When is the time to tell?

Tjena alla! Ni är många som besöker mig, men få som kommenterar. Vad vill ni läsa om? Jag har lite slut på idéer som ni kanske märkt. 

Tänkte skriva ett litet kort inlägg om mens och sånt. Det jag vill fråga är: när berättar du för killen du träffar att du har mens? Innan ni ska ses? När ni börjar strula? När han är påväg ner i trosorna?
Om man är i ett förhållande är det här inget konstigt, men för dig som dejtar. Då är det nämligen svårt att förutse om det blir sex eller inte, hur långt man kommer gå just den här gången. Då känns det fel att säga det innan man ens träffats för då förväntar man sig ändå sex. Förstår ni vad jag menar? Har hört flera diskussioner om det här, så hur gör ni?
Jag personligen skulle berätta det när jag känner att det vankas sex, eller liknande. Man kan ju ha sex trots mens, men det känns väl ändå schysstast att berätta det för killen innan, så han slipper en obehaglig överraskning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

min pojkvän dumpade mig jag vill pröva tjejsex har du tips?

2011-01-26 @ 19:38:49
URL: http://sweet-nessx.blogspot.com
Postat av: anonym mensbrud =P

Alltså jag känner mig skitdum när jag har mens och träffar någon man ska ha sex med. Jag tänker hela tiden att jag måste säga det men jag får lixom inte fram det förens han ska köra handen ner i trosan, då stammar jag fram att jag har mens.. fattar inte varför , det e ju naturligt med mens så det vore ju så självklart att kunna nämna.. :P Men de e väl tur att killar inte bryr sig om man har mens eller ej och kör ändå, plus att de oftast e försiktigare när man har mens med :) Brukar du sj ha sex när du har mens??

2011-03-31 @ 20:23:42
Postat av: cockie.

Ska träffa en kille för första gången, kanske! Beror på mig. Han bjöd över mig på myskväll eeller kolla film homma hos honom ikväll och jag vet inte om jag vågar. Har liksom aldrig haft sex eller gjort något förutom strula och d var huuuuundra år sen (lite rädd att man inte kommer ihåg hur man gör ens?). Sa att jag kunde hör av mig och han sa okej. Vågar man ta steget och ses fram över? Vet inte om han är ute efter något mer än bara sex. Hjälp!?



/tjej soon 18.

2011-04-01 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0