Lördag

SEXABSTINENS!


Synd att jag inte är en sån som kan ligga med vem som helst. Fan alltså haha.
Kanske man ska ut och ragga ikväll, i alla fall? ;)

Söndagkväll

God kväll :)
Hur har helgen varit?

Min har varit.. lite smått galen kanske. Haha.
Vi säger det med en låt :) Ted Gärdestad - Kom i min fantasi

Kram/Maria


PMS


Har man PMS om man gråter till Lyxfällan? Haha.
Ursäkta mina kassa inlägg förresten, men jag är sjuk :( Usch.

Kram/Maria

Ben and Jerry

Kvällen spenderas med mina två favoritkillar: Ben and Jerry.
Och jag önskar att andra killar kunde vara lika okomplicerade...


Anledning till att så många tjejer fejkar orgasm är att så många män fejkar förspelet.

God kväll kära läsare, haft en skön helg?
Hoppas ni fått massor av härligt sex, I know I have ;)

I det här inlägget tänkte jag ta upp orgasmfejkandet. Vilket oftast görs av tjejer (jo, jag har hört killar som också påstås ha fejkat). För det första: varför gör man det?
Man kan ha svårt för att komma och vill inte göra killen ledsen, speciellt om han verkligen kämpar. Eller så är man egentligen inte särskilt sugen utan vill bara få ett slut på det (låter inte särskilt trevligt, varför går man då med på att ha sex från början?).

Det som är fel med att fejka orgasm är att killen faktiskt tror att du kommer, och att han gör rätt. Därför kommer han göra precis samma sak nästa gång, eftersom att du gillade det första gången. Det blir en ond cirkel.

Lösningen är att du behöver inte säga att du inte gillar det han gör (om det är därför du fejkar) utan bara säga att du skulle gilla det ännu mer om han gjorde lite mer si och så. Eller varför inte visa med handen?

Saken är den att ingen tjänar på att fejka. Du får ingen orgasm och han kommer inte bli bättre på att ge dig någon.

Rubriken är ett trevligt citat, som stämmer till stor del.
Kram/Maria

Ryan Reynolds


Tittade precis på The Proposal, och jag kan ju inte låta bli att dregla åt den här snyggingen ;)


Klamydiatest

Jag skolkar. Fan.

Jag fick en fråga om hur man testar sig för klamydia, och självklart kan jag svara på det.
Det finns tre olika sätt att göra det på.

1. Gå till Ungdomsmottagningen och göra ett test. Vanligtvis är det bara att lämna ett urinprov. Gratis!
2. Köpa ett testa på apoteket, jag tror det kostar 298 kr. Det kanske finns billigare, men inga som jag har sett?
3. Beställa ett test från klamydia.se, öven detta är helt gratis. Dock fungerar det inte i alla landskap.

Dagens sexcitat

”Vill du lyckas sexuellt med kvinnor – säg att du är impotent. Kvinnorna kommer att kasta sig över dig för att bevisa motsatsen.”
Cary Grant

RSS 2.0