Vårkänslor

God kväll allihop! Våren är verkligen här nu: känslorna spirar och solen skiner. Dock tycker jag att folk gör slut stup i kvarten, vad håller ni på med? Stay together! Nej men jag kan väl säga så mycket att jag är i alla fall kär & galen, hihi. Hur har ni det på kärleks- eller sexfronten?

Möta ett ex

Känslan att möta ett ex på stan och du är skitsnygg medan han ser sliten ut är så underbar. Eller vad säger ni?

Sov gott allesammans

Sean O'Pry
Baptiste Giabiconi

Avslutar dagen med lite male models så kanske ni slipper mardrömmar ;)

Låtar som betyder

Har ni någon speciell låt som verkligen hjälpt er igenom någonting? A bad break-up kanske? Jag tog en vårpromenad idag och lyssnade igenom flera sådana låtar. Det är otroligt hur man kan koppla en låt till en speciell händelse, för direkt började jag tänka på den där killen, eller vännen jag förlorat eller bara tiden då allting kändes skit. Det är också otroligt hur en liten låt, skriven av någon som inte ens känner dig, kan träffa så otroligt rätt.
Här kommer mina låtar:
Foo Fighters - Wheels, ryser bara jag hör den.

Queen - Only the good die young

Ny mail

Hej, det är otroligt hur många det finns som fortfarande läser den här bloggen trots att jag knappt uppdaterar, jag ska försöka bättra mig :) Tänkte börja med att berätta hur ni kan kontakta mig. Jag finns på [email protected] om ni har några frågor eller liknande. Ni får väldigt väldigt gärna skriva och berätta vad ni vill läsa mer om i bloggen också :)

Sen tänkte jag svara på en fråga som jag fått: Brukar du ha sex när du har mens?
Nej. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, men jag har inte sex när jag har mens. Jag blir kåt, men också otroligt känslig och jag vet inte om det skulle vara skönt att ha sex då. Jag brukar t.o.m. vänta några dagar extra när den gått över innan sex för det bruka svida osv. Hehe, nu är det jag som ställer frågorna till er, är det normalt? (a) Hur brukar ni göra? Nä men var och en blir salig på sin fason, glöm aldrig det.

RSS 2.0