Ny mail

Hej, det är otroligt hur många det finns som fortfarande läser den här bloggen trots att jag knappt uppdaterar, jag ska försöka bättra mig :) Tänkte börja med att berätta hur ni kan kontakta mig. Jag finns på [email protected] om ni har några frågor eller liknande. Ni får väldigt väldigt gärna skriva och berätta vad ni vill läsa mer om i bloggen också :)

Sen tänkte jag svara på en fråga som jag fått: Brukar du ha sex när du har mens?
Nej. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, men jag har inte sex när jag har mens. Jag blir kåt, men också otroligt känslig och jag vet inte om det skulle vara skönt att ha sex då. Jag brukar t.o.m. vänta några dagar extra när den gått över innan sex för det bruka svida osv. Hehe, nu är det jag som ställer frågorna till er, är det normalt? (a) Hur brukar ni göra? Nä men var och en blir salig på sin fason, glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: Emma

har alltid sex när jag har mens, kanske inte första dagen precis men resterande tre till fyra. Det gör inte ont och det ändå "snuskiga" är väl att det kommer ut rödbrun sperma istället för genomskinlig på pappret. Det är även extra tajt så en bonus är ju att han slutar fråga om vi ska försöka med stjärten under en vecka :P hehe :D

2011-07-15 @ 18:58:33
Postat av: Lars

Jag är en man gift sen 25år. Jag söker en mailkontakt att utbyta sexfantasier med. [email protected]

2011-10-10 @ 00:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0