Varför är inte alla bisexuella?

Bara jag som har funderat på detta? Varför är det vanligare att tjejer blir kära i killar och killar i tjejer? Varför inte blanda hejvilt?

Skulle inte det vara det mest jämnställda, att alla personer blir kär i personen och inte i könet. Det skulle vara vackert på något sätt. Men jag personligen har aldrig känt mig dragen till en tjej på det sättet, jag älskar mina tjejkompisar men skulle aldrig aldrig kunna ha ett förhållande med dom. Varför blir jag inte kär i tjejer medan jag kan bli helt tokkär i killar?

Jag antar att det är ren biologi, att vi är djur och därför dras honorna till hanarna för att kunna fortplanta sig och föra arten vidare. Rent biologiskt. Är det också därför majoriteten av det kvinnliga könet föredrar män som har muskler och är välhängd? För att det visar att dom är fertila?

Jag tycker det är konstigt att se oss som djur, men det är ju faktiskt det vi är. Djur, som i sitt undermedvetna har som mål att få massor av avkommor.
Är meningen med livet att få barn?
Nu känner jag att det är dags att sluta tänka på det här, jag bubblar ju över av funderingar.


Kommentarer
Postat av: Lesly a.k.a söt latina

haha ja det vore ju nått, Jag själv är LITE bisexuell eller hur man nu ska kalla det, Jag gillar intima förhållanden med både tjejer och killar. Men jag har aldrig haft känslor för en tjej på det sättet utan är bara attraherad. Kvinnokroppar är ju så sexiga, varför inte? hehe

2009-09-23 @ 23:01:25
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0