Kvällens sexställning

God kväll bloggen!

Jag har varit upptagen heela veckan + helgen, därför inga inlägg. Men jag blir glad av att se att jag ändå haft relativt många besökare och t.o.m. fått en till bevakare =)
Men ni är fortfarande sämst på att kommentera!!! Haha.

Tänkte slänga in en sexställning i alla fall! Sen blir det skumbad och filmtittande för min del ;)

Bakifrån stående skulle jag vilja kalla den här.
En sak som kan komplicera den här typen av ställning: längdskillnad.
Är killen mycket längre än tjejen måste han böja på sig och tjejen måste stäcka på sig, haha. Jag kan erkänna att det är svinjobbigt! Något att tänka på innan ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är go den, men med tanke på längdskillnader så kan tjejen ha på sig högklackat (lite porrfilmskliché, men ändå).

2009-09-14 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0