Seth or Ryan?

Det har varit en väldigt lång dag, jag tycker det känns som det var flera dygn sedan jag vaknade upp i morse. Mycket har hänt, och nu är det dags att smälta allt. Jag undrar hur allt kommer te sig nu, kommer jag känna mig ensam hela tiden eller bara tycka det är skönt att inte behöva tänka på någon annan än mig själv?
Vi får se. Men just nu ska jag kura ihop mig under täcket och titta på The O.C.

Jag kan inte annat än älska Adam Brody som spelar Seth! Är jag verkligen helt ensam om att tycka att han är mycket snyggare än Benjamin McKenzie, som spelar Ryan?
Jag älskar nörd-looken! ;)


Adam Brody - så gudomligt söt

Benjamin McKenzie

Sweet dreams 
Kram/ Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ensam? Skojar du?

Alla tycker att han är snyggare.

2009-10-01 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0