Mens = bra?

Det finns en sak jag är väldigt väldigt dålig på, jo nämligen att ha mens. Eftersom att jag käkar p-piller kan jag hoppa över den om jag känner för det, och dumt nog känner jag nästan jämt för det.
Det betyder att jag har mens var tredje månad ungefär, för tillslut kan man inte hoppa över den längre utan den kommer av sig själv.

Nej, det är verkligen inte bra. Men jag hatar att få finnar, ligga och gny i sängen av smärta, vara lättirriterad och inte ha någon sexlust.
Jag ska försöka bättra mig, jag måste inse att mens är någonting bra. Det visar att man är frisk och framförallt inte gravid. Mens = bra!


Kommentarer
Postat av: Lesly

Japp det är det faktiskt för att det rensar ut giftiga oxytociner (tror jag att det hette). Och desutom är det bra att hålla koll på det så att man vet att man inte är på smällen ;) din hårfärg kommer förövrigt att bli jätte snygg, älskar rödtottar :) så sexigt... ha en bra kväll!

2009-09-20 @ 18:12:04
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0