Jag älskar dig?

Ibland händer det att någon säger Jag älskar dig till en, men man inte känner likadant tillbaka. Eller så tycker man att det är för tidigt att säga, eller så är man osäker på hur man känner. Det finns många anledningar till att ha svårt för att få fram de tre magiska orden.

Så, vad säger man i ett sånt pinsamt läge?

Tack. (haha)
Jag gillar dig jättemycket!
Jag älskar att umgås med dig.


Det värsta man kan säga: Ingenting! Haha, så blev det för mig en gång, att jag blev helt tyst. Han blev inte särskilt glad, fast sen när vi pratade någon dag senare och jag berättade att det var för tidigt (jag kan inte säga sånt först efter ett par månader) så förstod han och vi blev ihop senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0