100 % ute på marknaden

Dålig uppdatering, jag vet. Igår hade jag en supertrevlig utekväll med kompisarna!
Eller den var trevlig framtills jag fick reda på att min on-and-off-pojkvän varit med en annan, igen. Så nu är jag 100 % ute på marknaden, ingen att ta hänsyn till. Det känns skitbra, faktiskt.

Ensamt, visst. Ja, klart jag kommer sakna honom. Han var så snäll och gullig, men jag förstår inte varför han måste träffa andra tjejer? Han har något konstigt bekräftelsebehov som gör att vi inte kan träffas nå mer. Jag hoppas att han någon gång kommer inse att han inte kan hålla på sådär, han måste ju växa upp någon gång. Men det är inte tillsammans med mig.

Just nu vill jag nog bara vara singel, även om vi inte hade något riktigt förhållande så skulle jag nog bara vilja vara ensam. Eller jag kanske ska börja dejta? Skulle vara trevligt att ha någon i höstmörkret.
Då skulle jag kunna skriva lite om olika ställen att träffa killar på, och ge dejtingtips? Men jag orkar nog inte.. Och man brukar ju säga att det är när man slutat leta som Han med stort H dyker upp, så jag ska nog försöka med den taktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0