Bloggar

Jag sitter här och läser bloggar. Jag älskar bloggar och jag följer alla de stora (Kenza, Blondinbella, Stina-Lee, Kissie, Dessie, Paow, Knivlisa, Foki, Mogi, Gaybloggen, Lillagumman, Hannah Fridén, Elin Kling, tjuvlyssnat ja ni vet) och även mindre bloggar och kompisars. Det blir en del inlägg per dag.. Nu har jag t.ex. spenderat de senaste 2 timmarna med bloggläsning.

Det är underhållande och beroendeframkallande. Fast vissa bloggar, ofta skrivna av unga tjejer (Kissies, Dessies, Paow, osv), är rätt sorgliga. Jag förstår mig inte på dom. Hur kan man hänga ut sig själv på ett sånt respektlöst sätt? Visst, du kanske spelar en roll i din blogg (Kissie påstår att hon gör det, t.ex.) men hur kan det vara roligt att bli känd som din roll i så fall? Att bli hatad kan ju inte vara kul.
Nej, jag tycker det är sorgligt. Hur ska de någonsin bli respekterade i det riktiga livet?

Jag är glad att min blogg är anonym, sex är ett så pass känsligt ämne. Man kan lätt få för sig att jag ligger runt och sånt. Vilket jag inte gör. Alls. Jag tycker bara att det är ett viktigt och framförallt roligt ämne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0