Dags att växa upp?

Sedan igår har jag fått åtskilliga sms från mitt ex där det står saker som du är sjuk i huvudet/töntig/fjantig och jag vill i alla fall inte ha dig som han värvar med snälla sms där han skriver förlåt, jag ska aldrig göra om det och blablabla. Varför blir killar patetiska när dom blir dumpade?
Varför slänga ut förödmjukelser hejvilt, är det för att känna sig bättre till mods? Vill han ha tillbaka mig borde han väl endast skriva de snälla smsen? De andra gör ju verkligen inte att jag blir helt kär på nytt.

Omogenhet är det nog. Som sagt, han mår dåligt och känner sig bättre när han kan trycka ned mig. Tur att jag inte bryr mig ;)


Kommentarer
Postat av: :)

Jag håller med dig precis. jag gjorde slut med min kille och sedan dess har han föröskt hitta alla fel han kan med mig, just för att han ska kunna må bättre, kanske för att inte sakna mig lika mycket. sanningen är den att jag inte ska behöva ta massa skit av honom, vilket jag har gjort men sagt ifrån att han inte kan bete sig så mot mig, han måste släppa taget någon gång.. killar, jag säger bara killar... tur att man är tjej! ;)

2009-09-29 @ 23:36:14
Postat av: Kille

Du behöver ju inte klaga på alla killar. Bara för en del inte kan ta en dumpning och blir helt tokiga så betyder det inte att alla är så. Och ni tjejer är ju inte heller så duktiga på att bli dumpade ni blir istället stalkers som sitter och kollar på allt man gör över t.ex. facebook och övriga communities och bygger upp inre aggressioner. Så du kan väl ta och klaga på dig själv istället... Tur man är en mogen och sofistikerad kille! ;)

2009-09-30 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0