Vad ska man göra på första dejten?

Okej, nu behöver jag hjälp av er. Helt plötsligt har massor (nåja) av killar börjat bli intresserade. Dom verkar allihop väldigt seriösa och är verkligen hur söta och snälla som helst. Men vad gör man första gången man träffas? Jag har redan gjort "titta på film"-, bio- och middagsdejterna. Nu vill jag göra något annat, något annorlunda. Ge gärna tips!

T.ex. under den bästa dejten jag varit på spelade vi biljard, det blev inte alls några pinsamma tystander utan mest skratt. Kanske man ska köra på det en gång till? :)


Och så måste jag välja en kille.. Haha, suck.
Kram/Maria


Kommentarer
Postat av: Dickface

Välja en kille, vad är det för satans humbug. Du vet väl vilken av dom som du har fått bäst känslomässig kontakt med och om ni har en bra personkemi. Och om du endå ska hålla på fjanta dig med dejter och skräp så gör någonting som killen uppskattar istället för att vi killar ska bli tvugna att sitta på en rutten restaurang och kolla på ett akvarie.



Om jag ska ge dig ett tips så borde du ta och kanske göra någonting fysiskt. Paintball är manligt och vilken kille uppskattar inte att få skjuta sin tjej lite utan risk för allvarliga skador? Eller biljard som du själv sa.



/Narcissisten

2009-10-15 @ 20:16:02
Postat av: Söt latina

Ja biljard låter kul, Där kan man också retas lite grann, kanske inte på FÖRSTA dejten men jag gjorde det en gång, riktigt roligt typ lägga sig över bordet för att man inte når...och typ hålla i biljardkön på ett sexigt sätt mellan bena eller som om man runkar av den... och massa sånt. Så blir han distraherad och så vinner du!

2009-10-17 @ 20:24:34
URL: http://sensuelltochsexigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0