Kär

Jag är kär, och just nu är det sjukt jobbigt. Jag kan inte tänka på något annat, jag kan inte göra något. Jag väntar på sms ifrån honom hela tiden, och så fort han inte skriver får jag för mig att han inte gillar mig.
Jag blir jättenervös när vi ska träffas, klantig och börjar nästan stamma.
Haha, vad patetiskt det låter. Men jag kan ju tillägga att jag älskar det, finns ingen bättre känsla. Men jag önskar att jag med säkerhet kunde säga att vi kommer bli ihop. Då hade jag nog mer kunnat njuta av känslan att vara kär, nu är jag mest orolig hela tiden.

Vissa personer faller jag verkligen pladask för, medan andra blir jag bara lite småkär i. Vad är det som gör det? Kan ju lugnt säga att det här är en pladask-kille, finns ingen snällare eller sötare. Åh.


Kommentarer
Postat av: emelie :D

Härligt att vara kär, rolig blogg förresten, svara gärna på min dagens fråga angående fjortisar, vill ha alla olika åldrars åsikter =) Vore kul att höra vad just du anser om dom små varelserna som kallas fjortisar?



Ha en fortsatt bra kväll =)

2009-10-27 @ 22:00:35
URL: http://weao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0