Inte skönt att vara singel

Det är spännande vilka tankar som far upp mitt i natten, men tanke på föregående inlägg. Jag har ju ingen kille nu, så jo jag vet vem jag är utan kille. Haha :)

Pratade med en kompis igår, hon sa att det skulle vara skönt att vara singel.
Nej, jag tycker inte alls att det är skönt. Jag saknar någon, jag vill verkligen inte vara singel. Tänk att veta precis vem du ska ringa när något händer (både bra och dåligt), att ha någon att sova med och framförallt att ha någon att älska. Nej, jag är ingen singeltjej, det är en sak som är säker.

Nu ska jag ut och åka bil tydligen, har lovat en kompis. Sen ikväll är det röjpartaj återigen.
Det blir bra det, det blir bra.


 


Kommentarer
Postat av: rebecca

håller med dig, det är inte alls skönt att vara singel.

2009-11-01 @ 22:51:43
URL: http://beeeeccaa.blogg.se/
Postat av: jennie

Vet precis hur du menar, jag är kanske i den sitsen till o bli singel igen och den känslan känns förjävligt men mest är det nog för att han kanske inte känner tillräkligt för mig, han som skulle leva med mig tills jag dör, det är inte rätt. Hatar det faktum att känslor kan svalna. Han SKA älska mig, finns inget alternativ.

2009-11-02 @ 11:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0