Hur gör man?

Ni vet det där om att bryta kontakten totalt med sitt ex, som jag jämt predikar om (nåja)? Det är inte så jävla enkelt i verkliga livet.

Utan att tänka på det skickade jag iväg ett sms om hur pappa hade vunnit på trav idag.
Så som jag skulle ha gjort om vi fortfarande varit ihop, det gick inte att stoppa. Smset skrev sig själv och skickades. Nu känns det konstigt. Visst, han svarade och verkade glad men ändå. Vi skulle ju inte prata?

Inte hjälper det att ta bort hans nummer heller, jag kan det ju utantill.
Hur ska man hindra sig själv?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tiden läker alla sår. Man måste unna sig att vara ledsen ett tag. Så småningom när du "sörjt" färdigt så kommer du se ljusare på livet!

2009-10-31 @ 18:31:53
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Be@uty

ja du det är inte så lätt som man verkar tro att det är. tyvärr. man måste vara stark.

2009-11-01 @ 14:19:41
URL: http://ipsi,blogg.se
Postat av: Anna

Känner igen mig så jädra väl :P

2009-11-08 @ 11:14:20
Postat av: Anonym

Låter ju precis som jag brukar göra

2009-11-15 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0