Anledning till att så många tjejer fejkar orgasm är att så många män fejkar förspelet.

God kväll kära läsare, haft en skön helg?
Hoppas ni fått massor av härligt sex, I know I have ;)

I det här inlägget tänkte jag ta upp orgasmfejkandet. Vilket oftast görs av tjejer (jo, jag har hört killar som också påstås ha fejkat). För det första: varför gör man det?
Man kan ha svårt för att komma och vill inte göra killen ledsen, speciellt om han verkligen kämpar. Eller så är man egentligen inte särskilt sugen utan vill bara få ett slut på det (låter inte särskilt trevligt, varför går man då med på att ha sex från början?).

Det som är fel med att fejka orgasm är att killen faktiskt tror att du kommer, och att han gör rätt. Därför kommer han göra precis samma sak nästa gång, eftersom att du gillade det första gången. Det blir en ond cirkel.

Lösningen är att du behöver inte säga att du inte gillar det han gör (om det är därför du fejkar) utan bara säga att du skulle gilla det ännu mer om han gjorde lite mer si och så. Eller varför inte visa med handen?

Saken är den att ingen tjänar på att fejka. Du får ingen orgasm och han kommer inte bli bättre på att ge dig någon.

Rubriken är ett trevligt citat, som stämmer till stor del.
Kram/Maria

Kommentarer
Postat av: Alida

Stämmer precis!

Jag har aldrig fejkat, stackars mitt ex som ja va med i ett år ungefär jag har aldrig kommit med han heler även fast han verkligen var grym i sängen :O ja är nog en sådan som har väldigt svårt för de.

De spela ingen roll om ja sa va ja gillade :P ja var väldigt nära många gånger men då blir de att han kom istället eftersom "du stönar så sexigt kan inte hålla mig, tänker på blomkruka, åhh hundar åh... faan aj kom (A))



HAHA

2009-11-22 @ 09:32:27
URL: http://blommman.bloggagratis.se
Postat av: Söt latina

jag fattar inte hur då männ fejkar förspelet?

2009-11-22 @ 17:48:59
URL: http://sensuelltochsexigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0