Homosexualitet


Fantastiskt nog så börjar det bli mer och mer accepterat. Saken är den att jag har aldrig någonsin fattat varför man ens har något emot detta? Varför kan man inte få bli kär i vem man?

Jag är hetrosexuell, vad jag vet. Skulle jag bli kär i en tjej så skulle det vara så, big deal?
Fast jag undrar hur det skulle se ut om jag var ihop med en tjej, ha ha. Vad skulle vi bråka om? Antagligen om vem som tog den sista tampongen eller åt upp all choklad. Och så skulle vi självklart bråka massor om kläd-, sko- och sminklån.
Ha ha, vilken syn!

Kommentarer
Postat av: Neha

Att vara homosexuell är helt naturligt även för mig som inte är det. Jag tycker inte det är ett dugg konstigt att man gillar nån av samma kön

2009-08-15 @ 13:09:49
URL: http://tjoockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0