Antal sexpartners

Vad säger det om en person? Egentligen?
Vad spelar det för roll om man legat med 0, 10 eller 50? Det betyder inte att man är player för att man legat med många, man kan ju haft många seriösa förhållanden. Inte heller behöver man vara någon oskyldig liten ängel för att man är oskuld.
Och trots att jag vet allt detta, så tycker jag att det är spännande att veta andras antal. Som att det säger något om hur dom är. 

Hur känner ni inför antalet sexpartners? Bara en siffra eller mer än så?

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag tycker det beror på åldern. är man 17 år o har haft sex med 10 stycken, så tror jag inte att den personen har hunnit med att ha haft 10 seriösa förhållanden. Är man 50 år och har haft sex med 10 stycken känns det inte så mycket. När jag pratar om antal sexpartners tänker jag mycket på åldern innan jag dömer om personen är en sk player eller inte. kram på dig !

2010-01-12 @ 17:27:24
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
Postat av: filippez

det är lite så läskigt om man typ ska ha sex med nån oskuld ;s

2010-01-27 @ 21:03:35
URL: http://filippez.blogg.se/
Postat av: Jakob

Det är lätt att få en bild hur man tror att andra är genom att läsa poster på internet. Folk där kan ju skriva vad som helst och det är långtifrån alltid en sanning. Det är ju trots allt de som har härjat runt mest, eller åtminstonne påstår det som oftast skriver inlägg. Det gör att man lätt får bilden av att folk har så otroligt mycket sex. Mina närmaste 6-7 manliga vänner har i snitt varit med

3 st och de är runt mellan 25-30 år, en vän jag känner har inte haft sex och han är över 30. Att hävda att man inte går in för att träffa sexpartners

men ändå har varit med en massa människor är rent

skitsnack. Jag tycker det är så komiskt att se inskränkta folk är i sitt tänkande. De förstår inte att det finns andra sätt att leva på än att hålla på och engagera sig i relationer, sex osv. Men det är klart vill man vara trash som är ute och festar varje vecka så go for it. Visst är det roligt att gå ut någon gång ibland, men seriöst hur fan orkar man stå där och vara full och smörig i baren varje helg, så fruktansvärt tragisk. Ni som på riktigt skryter om att gud jag har träffat så många, vad försöker ni bevisa förutom att ni är patetiska och inte har något bättre liv än att svärta ner känslan och tron på sann kärlek. Jag tycker vi borde ta ansvar för våra liv och samhället i stort, jag vill inte möta människor med så dålig moral. Som avslutning kan jag säga att jag inte är någon som lever i min egen bubbla aldrig gått ut och sitter och fösöker vara någon präktig tönt. Jag kan uttala mig pga att jag sett och känt baksidan av myntet.

Jag vet vad det vill säga att träffa många partners och det är ingenting vackert i det. Jag vill att tjejer jag träffar ska betyda någonting för mig och att de inte själva är av typen som på riktigt tror att de är häftiga och självständiga för att de är ute och (hänger med "rätt" folk, dricker dyra drinkar, knullar runt.(Detsamma gäller självklart för killar) Jag känner sorg över sådana människor, de skulle mycket väl kunnar vara fina personer värda att lära känna och kanske älska.

Nu symboliserar de bara smuts som de själva hyllar

2010-05-17 @ 16:31:15
Postat av: missnaughty

Jakob: Haha men HERREGUD? Man symboliserar alltså smuts om man gillar att festa och ligga mycket, med många killar? Snacka om medeltida och inskränkt syn på sex. Sex är något man ömsesidigt ska njuta av och ha kul med.

2011-07-14 @ 17:18:25
URL: http://missnaughty.devote.se
Postat av: Jocke

Jakob: Vilken tönt du verkar vara, lever du på 1800-talet elr? Är man patetiskk för att man går ut och festar och ragga upp tjejer? Jag tror du skulle behöva testa det som de flesta andra gör och ha lite roligt:P

2012-02-17 @ 10:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0