Lampan släckt eller tänd?

Vill ni ha sex med lampan släckt eller tänd? Kul att veta :)

Håll koll på trosorna

Jag har ett litet litet tips. För att slippa gå runt naken och leta reda på underkläderna/kläderna efter ni haft sex så se till att åtminstone lägga trosorna å bhn alldeles bredvid dig i sängen eller på golvet. Det gör jag jämt. Eftersom underkläderna på något skumt sätt har en tendens att hamna i taklampor, under mattor, krympa, bli osynliga eller helt enkelt helt försvinna. Sånt är aldrig kul.



Trivs med singellivet

Jämt får man höra "men hur kan en tjej som DU inte ha någon kille! Du är ju snygg å allt!"
Jo, tack för komplimangen men.. måste man alltid vilja ha en kille då? Har vi tjejer stämpeln att desperat alltid leta efter en kille? Så om vi inte har någon kille beror det på att vi är oattraktiva och tråkiga? Herregud..

"Tack.. Men jag trivs som singel och vill inte ha någon kille" svarar jag då. 
Varför ska det vara så svårt att förstå att vissa vill ha det så?

Antal sexpartners

Vad säger det om en person? Egentligen?
Vad spelar det för roll om man legat med 0, 10 eller 50? Det betyder inte att man är player för att man legat med många, man kan ju haft många seriösa förhållanden. Inte heller behöver man vara någon oskyldig liten ängel för att man är oskuld.
Och trots att jag vet allt detta, så tycker jag att det är spännande att veta andras antal. Som att det säger något om hur dom är. 

Hur känner ni inför antalet sexpartners? Bara en siffra eller mer än så?

Tävlingsdags?


Jag har funderat lite på att ha en tävling här, någon intresserad?
Men i så fall blir det när jag kommit igång, på riktigt, med bloggandet igen.

I'm back

Det är kul att se att ni fortfarande hittar hit, trots att jag varit frånvarande senaste månaderna.

Ska försöka hitta tillbaks till bloggandet, får se hur det går..
Hur mår ni nu förresten? Får ni ligga? ;)

RSS 2.0