Slut tänk, börja njut

Det var olika åsikter angående om lampan ska vara släckt eller tänd. Personligen anser jag att jag vill se den jag har sex med och jag vill även att han ska se mig, och därmed ska någon lampa vara tänd. 

Saken jag egentligen vill ta upp:
Jag har en bekant som när hon sover över hos sin pojkvän kliver upp tidigare än honom och sminkar sig. Just för att han inte ska se henne osminkad. Då börjar man ju fundera..
För det första så undrar jag hur trygg man är i ett förhållande om man inte kan visa hur man ser ut. Och sen om vi ska ta det lite längre, kan man verkligen njuta av sex om man hela tiden ska tänka på hur man ser ut? Eller hela tiden tänka på hur ful man är?

Nej. Jag vill absolut inte ligga och tänka på celluliter, finnar och annat skit det finns att tänka på, när jag ligger med någon. Då vill jag njuta.

Kommentarer
Postat av: Lustjakt.se

Lustjakt vill synas på din blogg!



Hör gärna av dig, så kan du få veta mer om hur du tjänar pengar genom att länka till Lustjakt.



MVH Emil

2010-10-27 @ 20:32:50
URL: http://www.lustjakt.se?referrerid=113731
Postat av: jessica

Helt rätt :) är det ett engångsligg så spelar det ju absolut ingen roll, du kommer ju aldrig se personen igen! är det någon du är tillsammans med så borde ni va så trygga med varandra att det inte spelar någon roll! Min pojkvän har sett mig när jag är mitt sämsta och mitt bästa, åh jag vet att han älskar mig vilket som! Skön blogg du har by the way :)

2010-12-19 @ 21:03:03
URL: http://jessicaochlatif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0