Shopping till tusen

Äntligen hemma efter en lång men jätterolig dag! Sprungit runt i Stockholm och shoppat. Hittade faktiskt riktigt bra saker, jag är verkligen supernöjd :)

Lite av det jag shoppade :) Älskar pälsvästen!


Tänkte svara på den här frågan innan jag kryper till kojs. Kan börja med att säga att jag inte är någon sex-expert, enligt mig så blir man aldrig fullärd i det ämnet.
Nu till saken, frågan är om tjejer verkligen vill ha snygga killar? Personligen vill jag ha vackra killar, och vacker blir man om man är en underbar person. Sen om han har ett snyggt yttre är ju bara ett plus.

Det jag egentligen borde skrivit var "Narcissistiska killar är sämre i sängen", ni fattar vad jag menar då? Det finns ju faktiskt riktiga guldklimpar där ute (vad jag hört i alla fall), alltså snygga killar som är gudomliga i sängen.


Kommentarer
Postat av: Dickface (Mysigh)

Trevligt att du tog dig tid att svara på det jag skrev, inte många upptagna egotrippade bloggare som gör det. Vilket du tydligen inte är. Kör på bara, men det skulle vara kul om du kunde gå in lite djupare på om att ni vet att de snygga killarna är skithögar så borde ni ju kunna välja med någonting annat än killens utsida.

2009-10-01 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0