Vaniljsex

God morgon, hur spenderades natten? ;)
Jag personligen sov själv men är lika glad för det, ibland är det riktigt skönt att kunna breda ut sig i sängen utan någon som klagar.

Jag har funderat lite på vad för slags sex jag egentligen gillar, och har kommit fram till att jag är en riktig vaniljare. Vaniljsex, alltså normalt sex, är sex utan kinky inslag. Inget bondage eller BDSM med andra ord. Det kan ju bero på att jag aldrig träffat en kille som velat binda mig eller liknande. Vad föredrar ni för sex?


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

BONDAGE xD FIFÄÄN ASÅ



svar;

yeah, lägger till dig med <3

2009-08-12 @ 12:42:15
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0