Tips på sexbutiker online!

Tänkte börja med att visa min favoritsidor när det gäller sexleksaker och sånt trevligt! (Jag har verkligen problem med att välja vad jag ska skriva om, det finns så mycket!)

- Amorspilar
Grymt snygg sida där det är lätt att hitta och dom har otroligt mycket olika produkter! Jag gillar att det finns kategorier som "För henne" och "För honom", det är inte ofta man snackar om sexleksaker till killen.
Det tar bara ett par dagar innan produkterna kommer hem till dig, och det skickas i ett diskret paket.
Sen måste du spana in deras roliga spel!

- Lustjakt
Mycket bra sida med många och varierande produkter. Väldigt roliga designer på stavarna, t.ex. majskolv, hårborste, morot, pingvin och Gud vet allt.

- Lekochsmek
Sexig design på sidan, stilrent och ordentligt. Kunde finnas mer produkter att välja på, t.ex. så kunde dom haft fler olika kondomer. Men jag gillar deras utbud på massageolja och glidmedel, titta på den här bara, mums! Någon som provat?


Jag har många fler sidor att visa er, men jag tror vi börjar så här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0