Hello there Mr. Handyman

Jag tycker att det är otroligt sexigt med hantverkare, dom ska vara svettiga, brunbrända och ha bar överkropp. En stark man med mörka djupa ögon och halvlångt ruffsigt hår, åh.
Rätt trevlig fantasi, att ha en sån hemma i vardagsrummet. Det kanske är dags för att renovera? ;)

Sen tänder jag självklart på andra slags killar också, dom ska ha självförtroende men samtidigt självinsikt. Humor och tycka att jag är fantastisk (a) Vad tänder ni på för tjejer/killar?

Här kommer några hetingar bara för din (och min!) skull.

Otroligt vackert ansikte

Jag har alltid varit svag för killar som spelar gitarr. Åh, tänk om någon skulle skriva en låt till mig?
Så romantiskt..

;)

Självklart tar jag med lite sexiga tjejer också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0