Söndagskväll

Nu ska jag göra som jag gör varje söndagskväll.
1. Göra klart allt (eller i alla fall väldigt mycket) plugg till veckan.
2. Planera! Skriva vad som händer, alla möten, middagar med kompisar/släkt och självklart lägga in plugg-tid och egen-tid.
3. Tända ljus och lägga mig i ett varmt skumbad, hur underbart är inte det? Tänka på veckan som gått och på veckan som kommer eller bara ligga och ha det skönt. (kanske även använda den här perfekta stunden till lite lek i badkaret, vem vet)
4. Sätta på mig min underbart sköna pyjamas och sen krypa ned i sängen för att antingen kika film eller läsa tills tröttheten tar över och John Blund hälsar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0