Sex & relationer

Det här får duga så länge, så fixar jag en snygg design sen :)
Jag kan ju börja med att berätta att jag är en 17-åring bosatt i Gävle som älskar att snacka sex, finns det något roligare? Så därför tänkte jag starta en blogg om ämnet. Finns ju sjukt mycket att skriva om det, so let's get started ;) Jag har lagt till relationer uppe vid headern, och det har jag däremot inte lika bra erfarenhet av, men jag ska försöka!

Jag kan ju också förklara att jag inte kommer lägga upp nakenbilder på mig själv eller liknande, det här kommer inte bli en sån blogg. Utan det ska vara en lättsam och öppen blogg om världens roligaste aktivitet: sex.
Så letar du efter porr har du hamnat fel, vill du snacka porr har du hittat rätt :)

Och bara en sak till, vissa av er kommer antagligen få veta vem jag är på riktigt eller om jag berättar att jag har den här bloggen, jag vill bara säga att bara för att jag gillar att snacka sex så betyder det inte att jag vill ha sex med dig. Haha, jag har haft det problemet förut, men nu vet ni.

Ta det lugnt i sänghalmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww jag som hoppades på nakenbilder :(

2009-08-08 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0