Sätt ribban

Jag har fått en fråga!
"Hej, jag har ett problem.. Jag har dejtat aktivt under sommaren men det slutar alltid med att jag blir dumpad! Varför?

Okej, det här är inte en fråga som jag kan svara exakt på. Men, jag kan ge lite tips på hur man kan förhindra sånt här. When you putting yourself out there, måste du se till att du vet vad du vill ha av killen. Vad vill du ha för kärlek? Vad vill du ha för slags förhållande? Och sen slutligen: vad för slags kille kan ge dig allt det här?
Du måste sätta ribban. Högt. Killen som verkligen vill ha dig kommer att göra allt för att klättra över den, och när han väl fått dig kommer han absolut inte dumpa dig.
Problemet med många tjejer (och ja, jag har varit där jag med..) är att dom är alldeles för okräsna, detta beror helt på att man är rädd för att skrämma bort killarna. Men jag kan lova er, att när det väl handlar om en kille som gillar just dig, för den du är och vad du gör kommer du inte kunna skrämma bort honom.
Alltså: sätter du en för låg ribba kommer killarna kunna hoppa över och leka med dig, sen dra. So don't do that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0